Blogia
Històries del tren

Rosalia (0): la trobada

Ahir vaig conèixer a Rosalia: tot un plaer. Aquesta dona es mereix més d’un post, entre altres raons –que podreu esbrinar a mida que els llegiu– perquè va aconseguir que un viatge d’una hora em semblés curt.

Vaig agafar el tren a plaça Catalunya (és igual l’hora i el dia, aquesta parada omple sempre el vagó), vigilant els manguis que esperen un descuit, verificant el cartell que anuncia la destinació i defensant-me dels altres passatgers que volien aconseguir un seient, em vaig situar de peu al mig de cent persones, dos gossos, una bossa plena de plantes i uns quants carrets de la compra replets de... no sé que porta la gent als carros de la compra quan fa un viatge com BCN-Blanes.

I entre totes aquelles veus anònimes que intentava escoltar per captar una història que indiscretament omplís el buit del meu weblog, vaig sentir:

- No senyora, no es preocupi... que jo estic moltes hores al dia asseguda.

Era Rosalia, que li deia senyora a una dona més jove que ella.

0 comentarios