Blogia
Històries del tren

6a parada: El fons del pantà*

Ha estat plovent durant tota la nit. El nivell de l'aigua ha pujat constantment i suau fins cobrir les vies. Ara, el tren sembla un gran drac blanc que neda per les aigües dolces dibuixant una fina línia que divideix en dos la nova mar per tornar-la a unir al seu darrera, només una blanca bromera -tan blanca com el drac- marca uns punts suspensius al seu pas. I el viatge és per ell: per convertir el drac en un nen, per saber que el nen és un riu, per retornar-li el nom al riu... al riu que et va salvar.

I per convèncer-me de que ningú és el que sembla, ni és igual als ulls dels altres, ni reacciona de la mateixa forma en diferents llocs, ni es manté constant en el temps...

8 comentarios

Dora -

No et facis il·lusions, a mi me la van recomanar massa! I és el que passa amb les espectatives (excessives), que sempre t'acaben defraudant.

abox -

m'agraden les pelis de animacio japoneses i la seva cultura m'interesa, la llogare sempre esta be veure com esta feta, els dibuixos, musica i aquestes coses a mes de la historia es clar

Dora -

"El viatge de Chihiro" és una pel·lícula de dibuixos animats. Moltes vegades escric els posts pensant en quelcom que m'ha agradat: una pel·lícula com en aquest cas, una novel·la o una pintura. Si a algú li agrada molt l'obra o ha tingut el plaer de gaudir-ne recentment, pot veure amb facilitat a què em refereixo... però si no tens la referència és impossible saber de què parlo.

La Marta ha vist "El viatge de Chihiro" i ha relacionat el post amb la pel·lícula... perquè, ho sento, però l'explico sencera! O sigui, que si t'agraden molt les pel·lis animades japoneses, no dubtis en llogar-la. Però si tan te fa aquest gènere, deixa-la córrer... Ja t'he explicat la fi.

Ho sento!

abox -

que es el viatge de chihiro? perdoneu la meva ignorancia

Dora -

Just a la fusta. Aquest post està dedicat a "El viatge de Chihiro"... `NO la vaig entendre massa la pel·licula, suposo que has d'estar entrenat en mitologia oriental per treure'n tot el suc...
Però em va agradar, almenys, entretinguda.

Marta. -

Tu has vist "el viatge de Chihiro", a mi no m'enganyes!!!

Dora -

Jo també us he enyorat!

abox -

que be que has tornat, vei que has anat a nedar deus estar moreneta :)