Blogia
Històries del tren

Sombra aquí, sombra allà*

La popular cançó de Mecano (que a ningú se li acudeixi demanar-me quina cançó? o qui és Mecano?, perquè puc entrar en una crisi d’edat... que jo sóc de les que pensen que encara sóc jove!); com deia, la popular cançó em persegueix. Des de primera hora del matí les notes apegaloses s’han enganxat com paparres en el meu subconscient i em sorprenc cantant-la cada cop que baixo la guàrdia. Esperant el bus, fent fotocòpies, al bany... qualsevol moment és bo perquè la maleïda tonada s’apoderi, no només de la meua ment, també de les cordes vocals i m’obligui a cantar estrepitosament, tot s’ha de dir. El detonant d’aquest malson que estic vivint ha estat una senyora que es maquilla durant el trajecte en tren.

Només espero no somiar amb ella aquesta nit!

6 comentarios

Dora -

no volia encetar una discusió sobre què és sexy i que és sexisme... personalment penso que el tren no és el lloc adecuat per fer segons què, però cadascú amb el seu sentit del ridícul.

Suskiin, ara em passo pel teu blog i em sindico!

Suskiin -

He arribat a la teva pàgina perque una noia que llegia el meu blog m'ha comentat que tu i jo teniem un article amb el mateix títol, encara que parlavem de coses diferents. Així que he vingut a donar-hi una ullada i m'ha fet gracia aixó de les cançons que es peguen, perque el primer article del meu blog, precisament, parlava d'aixó (que, a mes em pasa sovint i amb les cançons que odio més :-))
Si algú s'enrecorda del Sandro Giacobe, aquí està present: http://blogs.ya.com/suskiin/200410.htm#1
Salutacions. Tornaré sovint a llegir-te i, de pas, t'enllaço.

Ignasi -

Angelica, tant com home... prefereixo considerar-me jove...
Em referia a que si la dora acabava somiant amb ella, que fos maquillant-la.
Pel que fa si sembla sexy o no, molts dels fets poden semblar sexys depenent de com es facin ;).

angelica -

És curiós que Ignasi (un home, suposo) vulgui recordar-la maquillant-se.... I és que a les pelis de Hollywood, els Directors, als seus films d'una época llunyana i en blanc i negre, sempre introduiexen una dona bonica i sexy, retocant-se el carmín dels llavis o empolvant-se el nas.....

I la meva pregunta és: Per què hi ha homes que consideren aquests gestos sexis??

Dora -

Doncs espero no somiar-la ni maquillant-se ni sense maquillar... és que l'escena em recorda al més absurd David Lynch.

Ignasi -

Jo també recordo la canço i algunes altres de mecano, no és que siguin gaire el meu estil, pero de tant en tant em fa gracia escoltar alguna ;).
Si somies amb ella que sigui maquillant-la ;).