Blogia
Històries del tren

Nou viatge*

Tinc temor, no ho he d’ocultar. Aquest nou viatge obre expectatives i molt treball. No serà fàcil però avui he aconseguit el bitllet d’anada i no el vull desaprofitar. Avui s’ha confirmat que tinc alguna possibilitat i això m’encoratja a tirar endavant.

Però encara que jo treballi dur, encara que rebi el reconeixement extern, encara que els fruits arribin... no vull oblidar que el fracàs està a l’aguait per aprofitar qualsevol error i, el que és pitjor, el desencant pot arribar en qualsevol moment.

Només us demano que seguiu al meu costat, que continueu creient en mi, que continuï sentint la vostra calor. Perquè això és, en definitiva, el que em fa pujar al tren cada dia i continuar explicant quant meravelloses sou totes les persones que enriquiu la meva vida.

0 comentarios