Blogia
Històries del tren

Cotorres

Dues cotorres ocupen els seients del meu davant. No paren de moure el bec curt, robust i punxegut, car han d’extreure tot el que tenen al cap gros i rodó que identifica la seva família. Potser millor estarien tancades en una gàbia i no pel món explicant tots els afers de totes les noies del poble. Perquè, déu n’hi do, si en saben d’històries i no se n’estan d’explicar-les al tren: la filla pròdiga, la prostituta, la lesbiana, la lladre, la mare soltera, la lletja i la que no para de xerrar que, segons han dit, la senyora perd la classe en obrir la boca.

Cony! Ho haurà aprés d’elles, no?

5 comentarios

Jos -

Odio la gent que crida als trens, als transports públics, als busos, als restaurants, pels carrers...perquè cridem tant? Al final el silenci serà un be tant car com l'espai i el temps.

Dora -

No... si jo també les escolto, especialment quan es posen a explicar les coses en veu alta. Però no soporto que critiquin a la penya! Aquestes, per exemple: van deixar de volta i mitja una noia que s'havie enfadat amb els seus pares, en teoria perquè li donaven la casa i el negoci al seu germà, però clar, a ella ja li havien pagat una carrera! Cony! I si la noia no troba feina, i si el germà no valia per estudiar. Persobnalment penso que l'educació és molt important i que no es poden anar donant regals a canvi: l'educació l'agafes o no, l'aprofites o no, però no ha de ser moneda de canvi. A més, elles van atribuir la reacció de la noia a "una amiga". Cony! Resulta, que a sobre, la noia no tenia prou personalitat i estava influenciada per l'amiga. I que sabran elles del que passa a casa dels altres. Doncs així amb un munt de gent, des de la veïna al metge de capçalera.

Ho reconeixo: em van posar a cent!

Elizabeth -

Digue'm xafardera, però trobar-me cotorres en el tren m'agrada. A partir del que escolto, m'imagino la vida d'aquestes persones i em pasa ràpidament el viatge :)

Dora -

:)

Ignasi -

Vaja que si n'haure trovat de cotorres, canaris, i tot tipus de fauna cada cop que vaig en tren. Pero les cotorres, son moltes vegades les pitjors, ni amb els auriculars deixes d'escoltarles