Blogia
Històries del tren

Curtmetratges al tren

M’he trobat mil cops mirant als desconeguts companys de viatge que m’envolten al tren. També els he escoltat.

És curiós com els vagons es presenten com curtmetratges amb actors principals i secundaris que esdevenen el centre d’atenció durant el trajecte. Hi ha cops en que has d’endevinar el que cadascun dels personatges amaga... d'altres, la història es explicada en veu alta pels mateixos viatgers. I, si tens sort, tu pot ser un dels protagonistes.

El que més m’agrada és que, per uns instants, puc imaginar històries on la tristesa, bellesa, amargor, bogeria, crueltat i diversió només ve marcada per la meva pròpia imaginació. Ells són com jo vull que siguin durant uns minuts. I després desapareixen de la meva vida de la mateixa forma en que han entrat.

Aquest és un espai per compartir i recordar aquest petit univers inventat.

0 comentarios