Blogia
Històries del tren

La mirada de Cristian

Cristian és un xic de cabells i ulls negres. Les seves faccions orientals ressalten sobre la delicada pell bruna. Si et fixes pots veure una petita cicatriu a la galta dreta feta pel seu gat, tan superficial que amb pocs dies desapareixerà.

Jo he intentat continuar la lectura de la novel·la, però des de que ha segut a la meva vora no he pogut concentrar-me ni un instant més. El buscava amb la vista i no podia evitar somriure a cada moviment d’ell.

Finalment ell m’ha dedicat una mirada, tan dolça i tendra com la dels àngels. De tota la gent que hi havia en aquells moments al seu voltant, ell ha decidit que jo em mereixia durant uns segons la seva atenció. I, durant aquests segons, m’ha robat el cor.

En Cristian té 18 mesos i ha despertat en mi l’instint maternal.

0 comentarios