Blogia
Històries del tren

A i les seves coses

Suposo que no deu ser molt ètic demanar als que viatgen al teu costat si poden repetir la conversa, que hi ha quelcom que no t’ha quedat clar, però…

A li ha explicat a B que el seu tiet ho va fer. Ara fa molt temps que no el veu. Ell evita les trobades familiars inventant-se excuses increïbles, s’ha aïllat de la família i viu clausurat en el seu món. A li va explicar a la seva mare, alguns anys després de que passés, i a la seva àvia. Les tres fan pinya i A compta amb el recolzament incondicional d’ambdues. A encara pateix malsons i no aconsegueix oblidar-ho. Però sap que el temps ho posarà tot al seu lloc, que un dia es trobaran cara a cara i el tiet no podrà girar cua, i quan arribi aquell moment li demostrarà que ella està per sobre de tot, que aquestes coses passen i s’obliden!

Doncs no pretenc que ningú m’ho expliqui, però jo no ho entenc. No sé de que estan parlant. I si estan parlant del que jo m’imagino… no entenc la reacció d’A. I si la reacció d’A és correcta i estan parlant del que m’imagino, no entenc “que aquestes coses passen i s’obliden”.

0 comentarios