Blogia
Històries del tren

Adam i Alba (iv): Tovalloles i calces*

Adam i Alba (i): Els personatges
Adam i Alba (ii): Pagar per veure-la
Adam i Alba (iii): La parella*

L’Alba i l’Adam van continuar parlant durant el transcurs del trajecte sense parar massa atenció en el que explicaven ni si algú els escoltava. Per això, l’Alba va demanar indiscretament a l’Adam:
- Has netejat roba aquesta setmana?
- Clar, cada setmana en netejo.
- Doncs sempre et veig amb la mateixa tovallola...

Llavors l’Adam es va adonar de que potser algú més havia sentit el comentari de la xica i, pujant el to de veu, va excusar-se dient:
- Jo netejo roba cada setmana, incloent la meva tovallola i, així, cada setmana la tinc neta.

De cop, casualment, tot el tren va callar i, mentre jo arribava a la conclusió de que aquells dos ja feia temps que vivien junts, l’Adam va dir:
- I tu què? Fa quinze dies que no et neteges les calces!

2 comentarios

Dora -

Crec que l'Adam només li volia fer veure que no era el moment de comentar segons què... el to expresava retret pel que deia l'Alba no pel que havia fet!
En qualsevol cas, no ha estat massa educat per part de l'Adam, hi ha mil maneres de fer-li-ho veure a ella sense menysprear-la.

Elizabeth -

El que li ha dit l'Adam a l'Alba ha estat un cop baix eh! Això no se li diu a una dona i menys en un lloc públic!

P.D M'agrada la història d'aquest parell! ;)