Blogia
Històries del tren

Adam i Alba (iii): La parella*

Adam i Alba (i): Els personatges
Adam i Alba (ii): Pagar per veure-la

Després de veure com l’Adam acariciava els genolls de l’Alba, no em quedava cap dubte respecte la seua relació. Ara només restava desvetllar si aquesta havia estat passada, era present o seria futura.

La química entre ambdós joves feia sortir tantes espurnes que em vaig veure obligada a posar-me les ulleres de sol, tant per protegir-me de la virulència en forma de feromones contingudes com per atorgar als meus companys de viatge una mica més d’intimitat, intentant amb el meu gest crear una barrera entre ells i jo.

L’Adam va continuar els seus mims passant capriciosament la mà per les zones més castes i accessibles de l’Alba. Va acariciar la cara de la xica, les seues espatlles, els seus braços i, dolçament, va prémer les seues mans. Els turmells també van ser objecte de les carícies dels dits del xic. Finalment, ella es va rendir a tanta dolçor i va prendre protagonisme en el ritual d’aparellament, apartant les grenyes de la cara del noi i fent-li un bes.

Definitivament, en aquest present perfecte ells eren parella i aquell petó ho confirmava. Potser abans ja mantenien una relació o potser duraria per sempre, però això no tenia cap importància perquè l’única cosa que importava era el ara i aquell petó que es mereix un record en aquest weblog.

2 comentarios

Dora -

Moltes gràcies, Susan... Espero que continuïs llegint i posant comentaris, allí on estiguis.

Un bes per tu.

Susan -

Enhorabona noia. Un excel.lent en narrativa! M'agradat molt.