Blogia
Històries del tren

Surrealisme*

Al meu davant hi ha un xic que, tot i que ja ha acabat la seua jornada laboral, aprofita el trajecte per continuar llegint el que sembla un manual tècnic. Va vestit amb una camisa grisa, uns jersei cru i uns dockers de color marró. Ell se sent còmode amb aquesta roba, però algun cop els amics li han recriminat que vesteix de mitjana edat.

Està tant concentrat llegint que no s’adona que ja hem arribat a Vilassar, en sentir la sirena sonar mira cap enfora i corrents baixa del tren. Cinc segons després, just quan el tren ja ha començat de nou la marxa, un altre xic idèntic a ell (juraria que amb la mateixa fisonomia i la mateixa roba) entra des del vagó del davant.

5 comentarios

Dora -

Ja estàs a la meua llista!

Espero poder dedicar el temps que m'agradaria... però darrerament ho tinc tot molt abandonat!

Una abraçada

derkon -

I jo perque escric en castellà?! Em mareja la televisió!!

derkon -

Esta es la dirección para sindicar. Creo. Lo tenía en la web, lo borré porque no sbía lo que era.....y se perdió.

http://www.zonalibre.org/blog/derkon/index.rdf

Ginés -

Estamos rodeados de gente gris!!!

Dora -

I recull el paraigües que s’havia deixat!