Blogia
Històries del tren

L’O vermella

Si us fixeu, pujant o baixant d’un vagó, sol haver-hi una placa amb el nom del fabricant. El fabricant –no: un fabricant- perquè crec que tots els trens que circulen per Catalunya han estat produïts per la mateixa casa francesa.

Doncs el passat dimarts a les 22:00 hores, servidora va convèncer al seu copilot oficial per anar a fer un viatge fins la planta de fabricació que la casa té al Vallès.

El resultat va ser que -després de trobar moltíssimes cruïlles, agafar i deixar tres autopistes, girar i tornar a girar pels carrers de Mollet (o Sant Fost, encara no sé on estàvem) i recórrer en més d’una ocasió els 360 graus de les infinites rotondes que es van posar enmig del nostre camí- em vaig trobar entrant a Barcelona per la Meridiana a les 00:00 quan, en realitat, jo havia d’anar en direcció Girona…

I sense haver vist, ni a la llunyania, la fabrica de l’empresa amb l’O vermella.

11 comentarios

Dora -

Un armari? Estic escribint un conte sobre gent que surt de l'armari...

abox -

gracies lletraferida, si em perdo ja ho sentireu a dir i tranqui-la tots en cometem d’errades, jo el primer :)

lletraferida -

Perdò per les errades.....volia dir IKEA.

lletraferida -

Si vens des de Tarragona i agafes l'autopista dels túnels del Garraf, sí la que es més cara,....sortiràs enfilat a Castelldefells, Gavà i totes aquestes poblacions...Segueixes per la mateixa vía dins a la surtida que diu Ciutat Vella, per agafar l'autovía o La Gran Vía de les Corts Catalanes.....Hi ha una sortida després de totes les obres que estàn fent, que et portarà al Gran Vía Center....i l'IDEA està al costat.....Des de la mateixa autovia (és a dir l'entrada a Barcelona) es veu.

Sort!!

abox -

amb metro? necessito un armari... :(

Dora -

Jo no he anat mai al de l'Hospitalet... i al de Badalona he anat amb metro... això sí que és fàcil!

abox -

surto de Tarragona, amb el cotxe, agafo la autopista cap a Barcelona i ... al arribar em perdo sempre.
Un dia vaig arribar al Ikea de Badalona pero com que anava amb la moto no vaig poder comprar res :) Com s'hi va al de l'Hospitalet?

Dora -

Primer ens hauries de dir d'on vens...

abox -

ostres, jo voldria anar al Ikea que em podrieu indicar?
XD

Dora -

Aquest cap de setmana tornarem a fer ruta... de dia... a veure si així no ens perdem!

Elizabeth -

La fàbrica de l'empresa amb l'O vermella és fàcil de veure! Has d'agafar l'antiga N-152 (em sembla que ara és la C-17) en direcció Vic. Quan vagis per l'alçada de la sortida de Santa Perpetua, em sembla que has de sortir i tindràs a aquella fàbrica al davant teu o a la dreta, no sé...

Jo també m'he fixat amb el nom de l'empresa dels vagons de tren, més que res, perquè en el trajecte hi ha dies que m'avorreixo :)