Blogia
Històries del tren

Polles d’aigua*

Te’n canses de veure. Penso que ara, a l’hivern, és més fàcil... Sí, pot semblar estrany perquè n’hi ha menys, però justament la baixa densitat permet fixar-te –si tens l’interès, clar– en els exemplars que apareixen per la platja en busca d’aire fresc. També la temperatura influeix, per això s’exposen durant més estona als preuats raigs de sol i per molt que un cop de vent fred les faci encongir, mai perden la seua fermesa. Es curiós com escullen i s’aglomeren en determinades platges i cales, restant la resta de litoral totalment desèrtic. I com desafiants s’enorgulleixen de la seua llibertat mentre hom continua el seu viatge cap a les responsabilitats diàries.

8 comentarios

Dora -

Ja ho tenen això les universitats... n'estan plenes...

Tonificante -

A la meva universitat n'hi ha. Vaig a Castelldefels (a 20km de Barcelona),hi ha el Canal olímpic i a prop hi ha un riuet on anem a dinar i corretegen les polles d'aigua per l'herba propera a l'aigua... hi ha molta conya sobre aquest nom tb per allí

morri -

xDDDDD he caigut al parany! XDDD

Dora -

No et preocupis... en realitat he jugat a buscar l'equívoc... he anat emprant paraules i situacions que permtessin pensar amb l'anatomia masculina perquè algú (aquest cop has estat tu, morri) fes un comentari al respecte i em permetés especificar que es tractava d'un ocell (al delta de l'Ebre n'hi ha d'aquests, Elizabeth)...

Moltes gràcies per jugar amb mi!

Elizabeth -

jajajajajajajaja
D'això se'n diu pixada fora de test, Morri!

P.D No sabia que als moixons se'ls anomenés Polles d'aigua...

morri -

Com diria el Homer... Ouch!! XDDDD Perdó! La broma fàcil em va poder ho sento

Dora -

Jo em referia als moixons (ocells)...

morri -

Es veritat, ¿Com es que hi ha sempre tanta gent a les platjes? Es que no treballen? XDDD
Sobretot a les nudistes, sempre hi ha vells , i això que no em vull fixar però al final mires per la finestra i et queda grabada la penosa imatge al cap... XDDDD
El curiós es que son els últims en deixar d'anar a la platja, diuen que l'auténtic nudista es aquell que va amb bufanda jersey gorru guants, pero amb la polla fora jajajaja