Blogia
Històries del tren

Gent anònima amb la mateixa fi*

Pujo al tren i prenc possessió del meu seient preferit. Miro per la finestra i reconec el paisatge que diàriament m'acompanya. Em fa l'efecte que la gent que hi ha al meu voltant té el mateix destí que jo i un calfred em gela el cor. Menys mal que no conec a ningú dels que m'acompanyen en aquest viatge, menys mal que ell està a casa i avui no hem compartit camí. Una idea passeja per la meva ment, intento allunyar-la. Torno a mirar al meu voltant, gent anònima amb la mateixa fi.

Així que això és la mort, gent anònima amb la mateixa fi.

2 comentarios

Josefí -

hola guapa,
que tal va tot?
Jo segueixo per aquí..i de tant en tant rebo notícies teves i sé q tot molt be.
Fins l'última que he rebut: que tanques el weblog.
Una pena q tanques aquest únic enllanç que molta gent pot tenir amb tu, però és la teva decisió.
Així que aprofito aquesta oportunitat per dir-te que espero que tots els teus projectes segueixin endavant i desitjar-te MOLTA FELICITAT per aquest any nou que comença!
Bueno, reina, aixo és tot, espero que la vida et sigue lleu i dolça.

Petons + abraçada!

Josefí

calsetines -

Sé que puede parecer macabro, pero yo muchas veces he tenido la misma sensación que aquí comentas. Incluso más allá. Sentada en el vagón, o en el conjunto de cuatro asientos me atormenta una pregunta... ¿quien de los que me rodea, será el primero en llegar al destino? Y miro por la ventana para intentar no pensar en más nada.